Episodes

Monday, January 2, 2012

2012

Yes ... new year again!

Ahhh. Just wake up and see sey di day nuh look too bad. I not leaving my yard today! Water Commission decide fi gi'e we water today so is a clean start to the new year. I don't see Eula yet. But Ah smelling some food coming from the kitchen. You know how it go when you come back from family gatherings ova di holiday ... so-so leftovers - Ham, rice and peas, curry goat, bake chicken and mannish wata. I hope she rub up 2 fry dumpling fi go with the leftovers.

Yesterday when Ah was coming home, mi see Stoosh Puss! Him a sey 2012 him a go mek some "crazy money!"  If a neva fi New Year nuff people wouldn't have hope sey things might get better and might just think twice before dem chuck off a bridge.

Hopefully some [good] t'ings can gwaan fi Jamaica and not just fi a certain set a people.

Ah hear Eula calling me.

Check out www.cabbiechronicles.com in the meantime.

No comments:

Post a Comment